Veelgestelde Vragen

Bestellen

Inhoud accordeon

Om een bestelling te plaatsen volg je de volgende stappen:

  • In de keuzebalk kun je verschillende categorieën selecteren of de zoekbalk gebruiken om een specifiek product te zoeken. Op de meeste categoriepagina’s is er de mogelijkheid je zoektocht te verfijnen op diverse eigenschappen. Waaronder land van herkomst.
  • Je kunt een product aan de winkelmand toevoegen door op “IN WINKELMAND” te klikken, waarna het artikel in de winkelmand wordt geplaatst
  • Wanneer je op de foto, of producttitel klikt, kom je op de product pagina. Hier vind je meer informatie over het product en kan je het gewenste aantal invoeren.
  • Een derde mogelijkheid om artikelen toe te voegen aan je winkelmandje, is door rechts onderin de foto op “SNEL BEKIJKEN” te drukken. Hierdoor verschijnt er een Pop-up met een omschrijving over het product, voorraad informatie en de mogelijkheid om het gewenste aantal in te vullen. Tevens kan je hier een artikel toevoegen aan je wishlist.
  • Door je muis over “winkelmand” (rechts bovenin) te begeven krijg je de inhoud van je winkelmand te zien. Hier heb je de optie winkelmand bekijken of direct af te rekenen. Ook door te klikken op “Winkelmand” word je naar de overzichtspagina van je winkelmand geleid. Controleer je bestelling (aantallen en producten) goed. Je kan op deze pagina alles nog aanpassen en uiteraard indien gewenst verder winkelen.
  • Ben je in het bezit van een kortingscode? Vul deze dan in bij “KORTINGSBON”
  • Vervolgens vragen we je om je gegevens in te vullen. Wil je de producten op ander adres bezorgd hebben, dat kan! Vul op de volgende pagina een ander afleveradres in en wij zorgen ervoor dat de producten op dit adres geleverd worden.
  • De items zijn bijna van jou… Je hoeft alleen nog te betalen! Bij Melgers.nl kan je kiezen uit verschillende betaalopties. Kies ervoor om simpel en snel vooraf te betalen met bijvoorbeeld iDEAL of Creditcard. Bij Melgers.nl betaal je altijd in een beveiligde betaalomgeving. Wij zorgen ervoor dat al jouw persoonlijke gegevens veilig worden bewaard.
  • Na de betaling wordt de bestelling gereed gemaakt en verzonden.

Je kan je kortingscode invullen in je winkelmand onder het kopje “KORTINGSBON” voorafgaand aan het afrekenen.

Uiteraard staat het je vrij om als zakelijke klant een bestelling te plaatsen op Melgers.nl. We kunnen echter geen BTW nummer noteren of een BTW vrije levering doen. Wel kan je contact opnemen met onze groothandel. Te bereiken via: www.melgersdranken.com of via: info@melgersdranken.nl. Tevens kan je telefonisch contact opnemen door het volgende nummer te bellen: 0235315884

Zodra jouw bestelling is afgerond en betaald is, is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen aan je bestelling. Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Omdat we ervoor zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk jouw kant op komt, is het niet meer mogelijk een artikel uit je bestelling te halen of je gehele bestelling te annuleren. We raden je aan om na ontvangst een artikel of de gehele bestelling te retourneren.

Het is niet nodig om een account aan te maken. Wel adviseren we je om een account aan te maken. Wanneer je een account aanmaakt worden je gegevens onthouden en hoef je in het vervolg je gegevens niet meer in te vullen. Klik bovenaan rechts op het poppetje om een account aan te maken of je gegevens te wijzigen.

Betalen

Inhoud accordeon
Op dit moment bieden wij de volgende betaalmethoden aan:

IDEAL Als je kiest voor de betaaloptie IDEAL betaal je vanaf jouw bankrekening. Het aankoopbedrag wordt dan direct afgeschreven van jouw bankrekening. Als je met de betaaloptie IDEAL wil betalen moet je in het bezit zijn van een Nederlands bankrekening nummer.

CREDITCARD Met de creditcards van Mastercard, Maestro en Visa betaal je gemakkelijk vooruit met je eigen creditcard. Je betaald veilig in onze SSL / https betaalomgeving. Controleer altijd goed bij het betalen met creditcard of al jouw gegevens kloppen.

Al onze betalingen gaan via onze Payment Provider en zijn beveiligd door middel van HTTPS/SSL certificaten. Dit is ook te zien tijdens de betaling in de URL-balk.

Verzending & Levering

Inhoud accordeon

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je binnen 24 uur een bevestiging van je bestelling. Let op! Heb je na 5 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen binnen Nederland of België, neem dan contact op met onze klantenservice. Voor alle overige landen, heb je na 12 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan ook contact op met onze klantenservice. Wij zoeken zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling. Klik hier om naar de klantenservice te gaan.

melgers.nl bezorgt in heel Nederland

Op dit moment verzenden wij alleen via DPD. Bij ontvangst vraagt de desbetreffende bezorging om te tekenen voor ontvangst. Hierdoor weten wij zeker dat  je het pakket ook daadwerkelijk hebt ontvangen. In de nabije toekomst willen wij ook levering via Post.nl & UPS gaan aanbieden.

Nadat we je bestelling hebben verzonden, ontvang je van DPD een trackingnummer en een trackinglink waarmee je bestelling kunt volgen. Door op deze link te klikken krijg je een indicatie wanneer de bezorging zal plaatsvinden. Opmerking: de tracking van je bestelling is rond 23:00 op dezelfde dag beschikbaar.
Heb je op werkdagen voor 15:00 besteld en betaald? Dan zullen we je bestelling dezelfde dag nog verzenden. Je bestelling zal binnen 24-48 uur geleverd worden.

Als je tijdens het eerste bezorgmoment niet thuis bent, dan zal de postbode een briefje in de bus doen met daarin de melding dat er niemand is aangetroffen tijdens het eerste bezorgmoment. De postbode zal het doorgaans de eerste komende werkdag nogmaals proberen. Mocht je dan nog niet thuis zijn, dan zal de postbode het pakket de eerstvolgende werkdag op het dichtstbijzijnde afhaalpunt afleveren. Hierna kun je het pakket daar afhalen. Let wel: het pakket blijft hier 10 werkdagen liggen, alvorens deze weer naar ons geretourneerd zal worden.

De bezorgkosten zijn €6,95 per pakket tot 31 kilo.

Je kunt middels de track&trace van DPD je bestelling volgen. De track&trace kun je vinden in de e-mail die we je na verzending van je order hebben gestuurd.

 

In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt ontvangen die je niet hebt besteld, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder. Ga naar de klantenservice.

In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder. Ga naar de klantenservice.

Het kan weleens voorkomen dat er tijdens transport breuk is ontstaan, of dat een besteld artikel onverhoopt over de datum is. Als dit het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice. Ga naar de klantenservice.

Ruilen & Retourneren

Inhoud accordeon

Op retourneren pagina hebben we stap voor stap uitgelegd hoe je een artikel kan retourneren. Klik hier om te lezen hoe je een artikel kan retourneren.

Bij melgers.nl heb je de mogelijkheid de ontvangen producten binnen 14 dagen zonder opgave van redenen aan ons te retourneren. Uiteraard dienen de producten, onbeschadigd en in originele staat, aan ons geretourneerd te worden. Voor meer info hoe dit in zijn werk gaat klik hier.

Op de pagina retourneren kan je zien wat het kost om je pakket te retourneren. Ga naar de pagina.

Statiegeld

Inhoud accordeon

De getoonde prijzen in de webshop zijn inclusief statiegeld.

Op dit moment is dit alleen nog te zien op de productpagina van een enkel product. In de regel onder het bedrag naast de foto is te zien of er statiegeld op het product zit en hoeveel dit is. Het weergegeven bedrag is per stuk.

Op dit moment is het nog niet mogelijk om een specificatie te laten zien van het statiegeld bedrag in de winkelwagen. Wel is er de mogelijkheid om een factuur met specificatie op te vragen via info@melgers.nl.